Tüm telekomünikasyon ihtiyaçlarınız için Teleon
Sanal Santral Hizmeti
Bildiğiniz Santralleri Unutun IP Santral İle Tanışın
Teleon IP Santral geleneksel bilindik fiziki santrallerde var olan çağrı bekletme, çağrı aktarma, yönlendirme gibi temel özelliklerin tümünü içinde bulundurmaktadır. Bu özelliklerin dışında gelişmiş IVR ile çağrı karşılama, sesli mesaj bırakma, ses kaydı tutma, çağrıları sıraya koyma, sırada bekleyen kişi sayısı belirtme, ortalama bekleme süresi belirtme, mesai saatlerine göre farklı karşılama, callcenter özelliği ve detaylı raporlama gibi daha çok sayıda gelişmiş özelliklere sahiptir. Teleon IP Santral sunucu üzerinde kurularak çalışan tamamen yazılım (software) tabanlı ve bilgisayar ile yönetilen bir sistemdir.
Teleon IP Santral Neler Sağlar?
Teleon IP Santral her ölcekte müşterilerin ihtiyaclarına cevap verebilecek gelişmiş bir IP Santral çözümüdür. Birden çok şubesi olan işletmeler Teleon IP santral ile yerleşim bölgesi fark etmeksizin tüm şubedeki çalışanları ile aynı bina içindeymiş gibi dahili bazlı ücretsiz görüşme gerçekleştirirken diğer yönlere ise en uygun tarife üzerinden konuşma imkanı ile iletişim giderlerinde %75 e varan tasarruf ederler. Genel olarak sınırsız dahili harici hat kapsitesi, İletişimde kolaylık, yüksek performans, hatasız çalışma, bakım maliyetlerinde tasarruf, santral servislerine bağımlı kalmadan çalışma imkanı sağlar. Tamamen yazılım olarak çalışan Teleon IP Santral donanım özellikleri bilindik markalara göre çok daha ekonomik ve özelliklidir. Ayrıca bilindik santrallerde var olan yıllık veya aylık bakım ücreti, arıza, kablolama ve kapasite artışlarında yeni donanım masrafları olmadığı için bütçenize büyük ölçüde katkı sağlar. Yapılan yatırımı sağladığı tasarruf ile kısa sürede geri kazandırır.
Santralden Beklediğiniz Tüm Beklentileri Karşılayın
Teleon IP Santral ile santralden beklediğiniz herşeyi kolayca yapabilirsiniz. Yazılım tabanlı olması nedeni ile ihtiyaçlarınıza yönelik esneklik sağlayan ve yapılandırılan Teleon IP Santral işletmenize tümleşik iletişim çözümü sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Ayrıca PLATINIUM paketi satın aldığınızda geleneksel santrallerin aksine ek modül veya lisansa ihtiyac duymadan sınırsız IP dahili hat (abone) ve sınırsız IP harici hat kullanmanızı sağlamaktadır.
Alırken Kazanın
Standart özeliklere sahip analog bir santrali satın almak için on binlerce lira verirken, şimdi gelişmiş özelliklere sahip Teleon IP Santralleri 350 TL’den başlayan fiyatlarla satın alabilir, veya 29 TL’den başlayan fiyatlarla kiralayabilirsiniz. Sınırsız dahili sınırsız harici hat kapasiteli santral fiyatları için fiyat listesini inceleyebilirsiniz.
Gelişmiş Özelliklerle Müşterilerinizi Şaşırtın
Teleon IP Santral ile sizi arayan müşterilerinizi şaşırtın. Teleon IP santral ile çağrı transferi, çağrı bekletme, çağrı alma özeliklerinin yanı sıra gelişmiş olarak sesli mesaj, gelen çağrılarda çağrıları sıraya koyma, bekleyen çağrı sırası ve ortalama bekleme süresi belirtme, bekleme sırasında firmanıza özel tanıtıcı single dinletme, bekleyen çağrıları belirlenen süre sonra kapatıp geri arama gibi başka bir çok özellikten yararlanabilirsiniz. Bu özellikleri kullanarak kimliğinizi ön plana çıkartmış olursunuz.
%75’e Varan Tasarruf Edin
Teleon size tüm yönlere en uygun tarife imkanı sağlayan VoIP teknolojisi ile konuşma imkanı sağlıyor. Şu anda kullanmış olduğunuz sabit hatlarınızı Teleon servisine taşıyarak veya Teleon’dan ücretsiz sabit numara alarak Teleon’un sunmuş olduğu paket veya konuştuğunuz kadar öde tarifeleri ile yaptığınız yurtiçi, yurtdışı çağrılarınızı %75’e varan ekonomik fiyatlarla gerçekleştirirsiniz. Böylece iletişim maliyetlerinizden edindiğiniz tasarruf ile santral için yaptığınız yatırımı kısa sürede karşılayabilirsiniz.
Tek Numara İle Sınırsız Çağrı İmkanı
İşletmenizde yeterli telefon hattı yoksa yeni iş fırsatlarını kaybetme riskiniz her zaman vardır. Sabit hatlarınızı Teleon’a taşıyarak SIP uyumlu hale getirmeniz fiziki sınırları ortadan kaldırıp size daha fazla eşzamanlı çağrı fırsatı sağlıyor. SIP uyumlu sabit hattınızı Teleon IP santral üzerinde çalıştırarak sınırsız eşzamanlı çağrı alıp gönderme imkanı yakalar ve bir çok gelişmiş özelliği ücretsiz olarak kullanmış olursunuz. Gelen çağrılarınızı sıraya alarak bekletebilir, bekleyen kişiler arasında kaçıncı sırada olduğunu, ortalama kaç dakika hatta bekleyeceğini anons edebilirsiniz.
Yüzlerce Şubeyi Tek Santral Üzerinden Yönetin
Farklı noktalardaki şubelerinizi yerleşim bölgesi fark etmeksizin tek santral üzerinden yönetebilir, tüm santral ihtiyaçlarını Merkezi Santral sistemi üzerinden karşılayabilirsiniz. Böylece tüm şubelerinize ayrı ayrı santral yatırımı yapmadan, her şube için ayrı ayrı servis ücretleri ödemeden büyük ölçüde tasarruf edersiniz. Ayrıca tüm şubeleriniz dahili hatlar üzerinden kendi aralarında tamamen ücretsiz görüşebilir, birbirlerine çağrı aktarıp alabilirler. Tüm şubelerinize gelen toplam çağrı adedini, bu çağrıların ne kadarının cevaplandığı, sizi arayanların çağrı cevaplanana kadar ne kadar hatta bekletildiğini, kaç kişinin kuyrukta beklediği sırada çağrıyı sonlandırdığı gibi verileri anlık olarak görüntüleyip raporlayabilirsiniz.
Dünyanın Her Ülkesinden Santraliniz Üzerinden Özgürce Konuşun
Teleon IP Santral çözümleri ile artık ofis dışında olsanız da ofisinizdeymiş gibi çalışabilirsiniz. Tatil, seyahat veya evinizde olmanız hiç fark etmez. Masa telefonunuzu ister cep telefonunuzda ister tablet veya bilgisayarınıza kuracağınız Softphone uygulaması ile çalıştırabilirsiniz. Üstelik hiçbir ödün vermeden.
Çağrı Merkezi Hizmeti
Bulut Çağrı Merkezi Çözümleri (Call Center)
Rekabetin giderek arttığı son yıllarda müşteri çağrılarını anında cevaplamak, müşteri memnuniyetini artırmak, müşterilere daha kısa sürede ulaşmak, pazar araştırması yapmak, ürün tanıtımı ve satışı yapmak gibi birçok farklı sebeple firmalar çağrı merkezi çözümlerinden faydalanmaktadırlar. Teleon, bulut çağrı merkezi çözümleri ile müşterilerine yüksek ses kalitesi ve mümkün olan en uygun fiyat tarifeleri üzerinden kesintisiz ses hizmeti sunmaktadır. Aynı zamanda çağrı merkezlerine gelişmiş ve gereken tüm özellikleri içinde bulunduran bir çağrı merkezi yazılım platformu sağlamaktadır.
Neden Bulut Çağrı Merkezi Çözümleri?
- Sunucu yazılım ve diğer donanım yatırım maliyetleri yok
- Uzaktan yönetilebilir platform
- IVR, sesli mesaj, otomatik arama, anket aramaları gibi işlemleriniz hepsi aynı platformda
- CRM Optimizasyonu
- Ücretsiz teknik destek
- Ücretsiz 0850 veya Coğrafi numara tahsisi
Agent Sayısı | Aylık Ücret (Konuşma Ücreti 1500 TL Altında ise | (Konuşma Ücreti 1500 TL Üzerinde ise |
---|---|---|
1-5 arası | 150 TL+ KDV | 0 TL |
5-10 arası | 180 TL + KDV | 0 TL |
10-20 arası | 220 TL + KDV | 120 TL + KDV |
Online Yönetici Paneli İle Çalışanlarınızın Performansını Anlık Olarak İzleyin
Yönetici, kullanıcı bilgileri ile giriş yaparak gelişmiş raporlama sayesinde çalışanların başarılı, başarısız tüm çağrılarını toplam çağrı sayısı ve % (yüzde) oranlarına göre görebilir, çalışan kişiye göre ayrı ayrı rapor oluşturabilir. Aynı zamanda tüm çalışanların performansını, günlük mola sürelerini, çağrı sayılarını satış adetlerini tek ekran üzerinden isimlerine göre grafiksel olarak istatistik raporunu görüntüleyebilir. Bu işlemler web servisi üzerinden sağlanmasından dolayı yöneticilere ofisinden bağımsız çalışma imkânı da sunmaktadır.
Excel Üzerinden Data Alma ve Paylaşımı
Excel’de oluşturacağınız datayı panelinizdeki havuza yükleyerek daha sonra istemiş olduğunuz sayıya göre AG’lere paylaştırabilirsiniz. Girilen data dengeli, rastgele, kişisel gibi farklı dağıtım senaryoları ile kullanılabilir
Otomatik Arama Aynı Anda Birden Çok Kişiye Ulaşın
Otomatik arama sayesinde çalışanlarınız numarayı elle tuşlamadıkları için yanlış numara tuşlama ve numara tuşlama sırasında kaybettikleri zamanı önlemenin yanı sıra çalışanların iş yoruculuğunu üzerlerinden alarak iş verimliliğini büyük ölçüde arttırabilirsiniz. Bu arama yöntemi ile listenizdeki kişiler sistem tarafından otomatik aranarak çağrıları cevaplayan kişiler müsait olan müşteri temsilcisine yönlendirilir.
Gelişmiş Raporlama
Sistemin en önemli özelliklerinden biri olan raporlama sayesinde başarılı, başarısız, ulaşılan, ulaşılmayan, ve alınan randevular gibi farklı başlıklarla kayıt edilen tüm işlemleri günlük, haftalık, aylık, yıllık tarihlere ve müşteri temsilcisine göre rapor alabilir performans değerlendirmesi yapabilirsiniz.
Ofis Dışında Çalışma Home Ofis
Sistemin tamamen IP tabanlı yapısı sayesinde çağrı merkezi çalışanları istenirse sisteme internet olan her yerden bağlanabilir. Mekandan bağımsız çalışabilen çağrı merkezi yöneticileri internetin olduğu her noktadan ofis içindeymiş gibi tüm sistemi yönetebilirler.
Ses Kayıt Sistemi
Teleon PBX sistemi sayesinde çağrı merkezleri için oldukça önemli olan ses kayıt sistemine herhangi bir yatırım ve donanıma ihtiyaç duymadan sahip olabilirsiniz. Giden ve Gelen tüm çağrıların kayıt edildiği sisteme kullanıcı bilgilerinizle dilediğiniz her yerden erişebilir kayıt edilen ses dosyalarını dinleyip bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Görüşme sırasında müşteri temsilcinizin görüşmesine dahil olarak görüşmeyi anlık olarak dinleyebilirsiniz.
Gelişmiş Özellik Uygun Fiyat
İşletmelerin on binlerce liraya satın alarak kullanmış oldukları gelişmiş özellikli IP PBX santralleri artık cüzi ücretlerle satın alarak veya kiralayarak kullanma şansını Teleon PBX Bulut santraller ile yakalayabilirsiniz.
Gelen Çağrı (Inbound)
Gelen çağrılarınız için Teleon numara bloklarından alacağınız 0850 konumundan bağımsız numara ile aynı anda birden çok çağrıya cevap verebilir aynı zamanda aynı numara üzerinden onlarca çağrı yapabilirsiniz. Konumundan bağımsız numaralar üzerinden İl ve Bölge fark etmeksizin internet olan her yerde çağrı alabilir ve çağrı başlatabilirsiniz. Örnek olarak 0850 466 0 xxx numarasının Firmanıza tahsis edildiğini düşünecek olursak bu numarayı ofisinizin olduğu tüm şehirlerde kullanabilirsiniz.
Teleon PBX Sesli Karşılama Hizmeti – IVR
Bu özellik sayesinde firmanız arandığında daha önceden kayıt edilmiş seslendirme arayan kişiye dinletilerek satış için 112 destek için 113 gibi farklı dahililer oluşturularak IP Santral sistemi olarak kullanılmanın yanı sıra ürün ve hizmet gruplarına göre farklı dahililer oluşturulması da mümkündür. Arayan müşterinin bekleme sırasında ise reklam anonsu dinletilebilir.
Otomatik Sesli Arama Hizmeti
Otomatik sesli arama hizmeti farklı uygulamalar ile birden fazla şekilde kullanılması mümkündür. Genel olarak Ürün, Hizmet tanıtımı ve Anket amaçlı kullanılmasının yanı sıra, ürün ve hizmet satışına yönelik olarak ta kullanılmaktadır. Aynı anda onlarca kişi aranarak daha önceden kayıt edilen ses kaydı aranan kişiye dinletilir. Aranan kişinin sunulan hizmet hakkında düşüncesi sorularak tuşlama yapması istenilir, hizmet veya ürün hakkında daha detaylı bilgi almak için 1 tuşuna basması durumunda çağrı müşteri temsilcisine yönlendirilerek bilgi verilmesi sağlanılır. Böylelikle satmış olduğunuz ürün ve hizmet ile ilgilenen kişilere daha çabuk ulaşmış olursunuz. Aynı zamanda elinizdeki datayı filtre ederek zaman kaybını önleyip kısa sürede daha çok kişiye ulaşabilirsiniz.
Santral ve Ekipman Kiralama
Şiddetli rekabet ve inovasyon baskısı altında birçok şirket artık IT-temininde kiralama modellerini tercih etmektedir. Telekomünikasyon tesisatından, server ve notebook’a kadar; IT-kiralama gittikçe daha çok sevilmeye başlandi. Peki, kiralama ne gibi avantajlar sağlamaktadır?
Kullanım döngüsü yaklaşık beş yıl olarak kabul edilen bir varlığın satın alınmasına karşılık, inovasyon süreleri leasingle kısaltılabilmektedir. Firma, yeni teknolojileri daha erken ve daha hızlı bir şekilde devreye sokup, piyasanın değişen taleplerine uyum sağlayarak cevap verebilecektir. Bu şekilde daha yüksek bir teknolojik esneklik ve özellikle daha yüksek bir finansman esnekliği kazanılmaktadır.
Kiralama’ nın bir diğer avantajı ise, neredeyse hiç sermaye bağlanmamasıdır. Bundan özellikle, kaynaklarının bir kısmını sürekli kullanıma hazır tutmak zorunda olan firmalar yararlanmaktadır. Amortisman süresinin sonuna kadar kullanılması için, tekniğin gereğinden fazla devrede tululması tehlikesini ortadan kaldırmaktadır.
Burada da geçerli olan husus şudur: Kiralama peşin alım gibi etki sağlamaktadır, satın alımları peşin parayla yapan uygun indirimler alır ve iskontolardan faydalanır. Kiralama alıcıları içersinde, işletme gelir vergisinden muaf olan ve kiralama yaptıklarında fazla bir vergi avantajı elde edemeyenlerin, yine de kiralamayı tercih etmelerinin sebebi de işte budur. Çünkü kiralama’da , kiralama alıcısı tedarikçisinin karşısına nakit parayla alım yapan bir müşteri niteliğinde çıkmaktadır.
Sıkça Sorulan Sorular
Kiralama ile ilgili olarak en sık sorulan sorular bölümünde, sizin kiralama ile ilgili en sık sormuş olduğunuz soruları cevaplandırmayı arzu etmekteyiz. Daha başka sorularınızı da iletmeniz halinde memnuniyetle şahsen cevaplandırmak isteriz.
Müşterim için nasıl kiralama başvususunda bulunabilirim?
Bunu en hızlı şekilde online-Partner-Portrali üzerinden yapabilirsiniz. Buradan çok az tıklamayla kiralama tekliflerini hesaplayabilir, sorularınızı online olarak sorabilirsiniz. Buradan direk Partnar-portaline gidilir. Giriş bilgileriniz yok ise, buradan Buradan talep edebilirsiniz veya sizinle ilgilenen personelimizden kişisel olarak yerinizde bilgi alın.
Bir kiralama sözleşmesi yazdırmak için ne gibi teknik şartlara sahip olmam gerekmektedir?
Kiralama formları sizin için PDF-formatında hazırlanmıştır. Bu formları okuyabilmek için Adobe Systems Cooperation’a ait Acrobat Reader gerekmektedir. İlgili yazılımı Adobe firmasının web sitesinde bulabilirsiniz Download’ a git. Bu yazılımın kullanımı ücretsizdir.
Kiralama ile finanse ettiğim cihazların parasını ne zaman alacağım?
Medyatel, sözleşme dokümanlarının bize eksiksiz olarak ulaştığı gün faturanızın karşılığını ödemeyi garanti etmektedir. Bu şekilde Medyatel’in uzman satıcı partnerleri için kiralama, açık alacakları olmayan bir ticaret niteliğindedir.
Hatta acil havaleyle paranız aynı gün hesabınıza geçecektir. Müşterileriniz kiralama yaptıkça, aynı zamanda sizin likiditeniz de yükselecektir.
Teleon’da hangi tutardan sonrası için kiralama yapmak mümkündür?
Teleon’da kiralama için net alım fiyatı 500 EURO’ dan başlamaktadır. Bu şekilde küçük yatırımlarınızı bile kiralama ile finanse edelilirsiniz.
Teleon’da hangi objeler için kiralama yapabilirim?
Teleon faaliyetini üretici ve bankaya tabi olmadan yürütmektedir. Bu nedenle kiralama objenizin seçimi belirli marka ya da üreticilere tabi değildir. Teleon ağırlıklı olarak büro komünikasyonu ve büro donanım ve döşemesiyle, medikal teknolojisi, güvenlik teknolojisi ve makine branşlarında kiralama sağlamaktadır. Anlaşmaya göre, şartlara bağlı olarak değişik kiralama objeleri de kabul edilebilmektedir.
Kiralama başvurusunu nasıl yapabilirim?
Kiralama başvurusunu doğrudan, cihazlarınızı tedarik edeceğiniz uzman satıcınız vasıtasıyla yapabilirsiniz. Satıcınız Online-Portrali üzerinden Medyatel’e başvuruyu iletecektir. Sözleşmenizi doğrudan, cihazları temin edeceğiniz uzman satıcınızın yanında imzalayabilirsiniz. Alternatif olarak kiralama başvurunuzu doğrudan Medyatel’e yapabilirsiniz. Bunun için başvuru formumuzu kullanabilirsiniz.
Kiralama sözleşmem ne zaman başlıyor?
Bir teslim tutanağı ile Kiralama objenizi aldığınızı tasdik ediyorsunuz. Bu tasdikin bir unsuru da, sözleşmenin temelini oluşturacak olan teslim tarihidir. Kiralama sözleşmesi, teslim tarihini takip üç aylık dönemde başlamaktadır. Teslim tarihi ile ilk ödeme termini arasındaki süre için günlüğü, aylık taksitin 1/30 tutarında kullanım tazminatı olarak adlandırılan bir ödeme yapılacaktır. Bu süre kiralama süresine dahil değildir.
Kiralama taksitlerinin vadeleri ne kadardır?
Bu konuda da etkin ve maliyet açısından uygun bir çalışma sergileyebilmek için, Teleon vadesi gelen taksitleri yılda dört seferde tahsil etmektedir. (01. Ocak, 01 Nisan, 01 Temmuz, 01 Ekim olmak üzere). yani taksitler üçer aylık dönemler halinde peşin olarak tahsil edilmektedir.
Arzu üzerine aylık olarak da taksitlendirme yapmakta tabi ki mümkündür. Ancak burada hesaba dahil edilmiş olan ve % 1,5 oranında olan maliyet indirimi uygulanmamaktadır ve böyle bir durumda aylık taksit bu oranda artmaktadır.
Kiralama taksitlerinin dışında başka masraflar söz konusu olmaktamıdır?
Bütün kiralama objeleri için bir sigortalama yükümlülüğü bulunmaktadır. Şayet kendi teknik donanım sigortanız yok ise, Teleon kiralama objenizi uygun şartları olan bir çerçeve sigortaya dahil etmektedir. Sigorta primi yılda bir sefer ödenmekte ve kiralama objesinin satın alma fiyatına bağlıdır.
Ne zaman kiralama objesinin sahibi olacağım?
Kiralama’nın bir özelliği, kiralama alıcısı olarak kiralama objesinin bedelinin “ödenmesi” değil, sadece kullanım bedelinin ödenmesidir.
Esas itibariyle leasing kiralama ile kıyaslanabilir. Örneğin “kiralık bir daireyi” ele alalım. Daireyi kiraladığınız zaman, ödediğiniz kira ile dairenin mülkiyetini ödemiyorsunuz. Söz konusu kirayı, dairenin kullanımı karşılığında ödemektesiniz. Yani dairenin kirasını vermekle hiçbir zaman o mülkün sahibi olamazsınız. Kira vermediğiniz taktirde, daireyi boşaltmak zorundasınız, yani daire “iade edilecektir”. Kiralama’ da da işte aynen böyledir.
Kiralama objesinin iadesi, yasal ve kusursuz bir kiralama sözleşmesinin ve bununla birlikte kiralama taksitlerinin vergi açısından geçerli olmasının şartıdır. Kararlaştırılan kiralama vadesinin sonunda, iade edeceğiniz kiralama objesinin yerini hemen daha gelişmiş bir ekipman ile doldurabilirsiniz.
Kiralama sözleşmesini vadesinden önce sonlandırabilirmiyim?
Kiralama sözleşmesiyle taraflar tedarik, ücret ve faizlerin amortismanı ile ilgili anlaşmaya varmaktadır. Kiralama sözleşmesi her an için, ipoteğin kaldırılması koşuluyla sonlandırılabilmektedir. Ancak tam amortizasyonun sağlanmış olması gerekmektedir.
Kiralama sözleşmelerimi görme ve yönetme olanağım varmıdır?
Viatel müşteri-portali üzerinden tüm kiralama alıcıları tüm sözleşmelerinin yönetimlerini kolayca ve emniyetli bir şekilde online olarak yürütebilmektedirler. Buradan örneğin indirilebilir vergiler için tüm yasal koşullara haiz olan dijital faturalarınızı da düzenleyebilirsiniz.
Bir firma için hangi tutardan itibaren bir Dispo-çerçeve sözleşmesi yapmaya değer?
Gelecek on iki ay için, toplam en az 25.000 EURO değerinde bir IT-tedariği planlanmış olmalıdır. Rakam oldukça yüksek gibi görünüyor, ancak başlamış ve güncel olan tedariklerinde hesaba dahil olacağını düşünürseniz, bu rakama çok çabuk erişilir. Toplam yatırım hacmi, 500 EURO değerinde olsa bile, Dispo- sözleşmesi çerçevesindeki tüm münferit sözleşmelerin avantaj koşullarını belirlemektedir. Yani Dispo-çerçevesi kendini ilk tedarikle birlikte ödemeye başlamaktadır. Sadece finansal olarak ta değil. Sözleşme dahilindeki münferit anlaşmaların yürümesi özellikle sade ve hızlı şekilde gerçekleşmektedir. Sadece bir kredibilite kontrolü gerekmektedir. Sözleşmeler basit ve tam vekalete sahip birinin dışında, imza yetkisine haiz bir kişiyi de görevlendirebilirsiniz.
Girişimler Dispo-çerçeve sözleşmesi ile belirli kiralama objelerine veya tedarikçilere bağlı mıdır?
Hayır. Teleon faaliyetini üretici ve bankaya tabi olmadan yürütmektedir. Dispo-müşterilerine değişik kiralama alanları açıktır. olarak büro komünikasyonu ve büro donanım ve döşemesiyle, medikal teknolojisi, güvenlik teknolojisi ve makineler. Anlaşmaya göre, şartlara bağlı olarak “değişik” kiralama objeleri de kabul edilebilmektedir.
Dispo-çerçevesi münferit sözleşmelerin yapılandırılması üzerinde nasıl bir etki yapmaktadır?
Yapmamaktadır. Tabi ki avantajlar hariç. Müşteri olarak her kiralama objesi için münferit olarak, vade ve sözleşme türü konusunda kararı siz vermektesiniz. Ör. Tam ya da kısmi amortisman sözleşmesi.
Temel kira döneminin sonunda ne olmaktadır?
Seçilen sözleşme türüne göre çeşitli olanaklar mevcuttur. En çok yapılan tam amortisman sözleşmesinde şöyle denilmektedir: Birincisi, cihazları iade etmek ve yenisini almak. İkincisi, kiralama objeleri için bir satın alma teklifi almak ve bunları bir bakiye ödemek suretiyle devralmak. Üçüncüsü, kiralama yapmaya devam etmek. Yani girişim karar verme konusunda esnek davranabilmektedir.
Firma için, bir Dispo-çerçeve sözleşmesi düzenleme ücreti söz konusu olmaktamıdır?
Hayır. Düzenleme ücreti alınmamaktadır. Sadece talep edilen kiralama objeleri için düzenlenen münferit sözleşmelere ait taksitler tahsil edilmektedir.
Firmanın, Dispo-çerçevesiyle kararlaştırılan alımların tamamını yapmaması veya ertelemesi durumunda ne olmaktadır?
Bir girişimci, sürprizlerle karşılaşmayacağından hiçbir zaman emin olamaz. Örneğin ekonomik kriz. Şayet planlanan yatırımların ertelenmesini ve hatta iptal edilmesini gerektirecek önemli nedenler mevcut ise, müşteriyle birlikte bir çözüm bulmaya çalışıyoruz. Ertelenen yatırımlar örneğin tekrar yapılan bir Dispo-sözleşmesiyle düzenlenebilir ya da mevcut sözleşmenin süresi uzatılabilir. Eğer sözleşme hacminin % 50’ sinden az bir kısmı gerçekleştirilebilmiş ise, yapılan münferit sözleşmeleri geçerli şartlara göre tekrar hesaplarız.
Dispo-çerçeve sözleşmesinin geçerliliği ne kadardır?
Toplam kiralama hacmi, Dispo-müşterisinin belirlenmiş olan şartlar altında, takvim yılına bağımlı kalmaksızın 12 ay emrine amadedir. Bu süre zarfında, girişimci en uygun yatırım zamanlarına göre, münferit sözleşmeler halinde istediği kadar talepte bulunabilir.
Dispo-çerçeve sözleşmesinin bitiminden sonra şartlar değişiyor mu?
Hayır. Münferit sözleşmeler ait kiralama taksitleri sabittir, çünkü akdi yükümlülükler yerine getirildiği sürece sonradan yapılacak düzenlemeler söz konusu değildir. Çerçeve sözleşmesi ve bunun 12 aylık vadesi yalnızca yapılan kiralama sözleşmelerinin bitimine dayanmaktadır.
Teleon İletişim Hizmetleri LTD STI.
ADRES BİLGİLERİ
İLETİŞİM BİLGİLERİ
E-Posta: info@teleon.com.tr
Telefon: +90 216 221 0000